søndag 10. mars 2013

et gratulasjonskort.

Eit lite kort i helga - Jeg har vært på treff - sammen med en herlig gjeng med damer. Latteren og tapen har sittet løst. Ikke så produktiv at det er noe å skryte av, men du verden så morsomt jeg har hatt det. Lenge siden jeg har vært på treff og av scrapperommet såg jeg at det var på tide. 
Nå når alt skal tilbake på plass, får en jo en mulighet til å "rydde" seg på plass igjen og få en viss oversikt over hva en har.... Det er iallefall en ting som er sikkert  - at jeg har med mer hjem enn det jeg dro med meg på treff - og jeg pakket ikke lite i utgangspunktet. Fant en haug med fine, nye stempler, nye embossingplater ark og en del pynt  - nå venter jeg på inspirasjonen - så er jeg igang :) 
 
I mens så poster jeg dette  kortet - et bursdagkort som jeg skal ha liggende i min "til en gylden anledning"-kasse :)
 
Har brukt disse nydelige rosa arkene (Pion). En ny spellbinder fra MD har jeg fått tak i -  noen stempler, blomster og bling, så ble dette kortet laget.

Det var litt vanskelig å få den diesen til å slippe i alle snirkleriene - men på helgens treff fikk jeg tips om å bruke bakepapir : ) Så det blir å legge i mellom neste gang.

Ønsker deg som er innom en kreativ uke i fineværet                      klem Janne-Lise

4 kommentarer:

  1. Så fint kort! Den diesen var skikkelig nydelig. :)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort og den diesen var helt nydelig.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og lekker bretteteknikk!! Liker også den diesen! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  4. Dette synes jeg var veldig flott, fine farger og bretting,
    klem bente:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails