torsdag 28. mars 2013

påsketid og snart konfirmasjonsrush

.....og her har vi et ventekort. :)
Joda, det er påske og jeg har handlet inn til årets konfirmasjonsproduksjon...men kreativitet og arbeidslyst er ikke til stede for konfirmasjonsjobbing enda. Jeg håper at den kommer i løpet av påsken. I mellomtiden poster jeg dette kortet til en 50 år gammel dame som liker søm, lappeteknikk, film og brodering. Jeg har forsøkt å dekorert med ting som skal symbolisere dette. Arkene jeg har brukt er rester :) Godt å få brukt det også.

Solen er i ferd med å stå opp i horisonten her, alt er handlet inn og nysnøen ligger fin på bilen som jeg ikke orket å kjøre i garasjen i går - så det ligger an til å bli en fin påskedag - ønsker deg en flott torsdag :)

Klem Janne-lise

3 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Dette ble nok en ang et flott kort!! Stilig med lappeteknikk, søm, filmstripene.... Det er veldig kjekt å få noe som speiler hvem en er eller hva en liker å sysle med:) Heldig den som får et slikt kort der du har tenkt spesielt på den som får kortet. Deilig å få brukt litt rester ja, må jo ha plass til nye ting:)))
    Ha en herlig dag Janne Lise:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Flott kort som sier mye om damen som skal få det;) Ha en hyggelig Påske så krysser vi fingrene for at kreativiteten bobler når du trenger det til komf kortene ;)

    SvarSlett
  3. så flott kort til ei kreativ dame og disse tingene hadde du jo fått så fint med her, ønsker deg en fin påske, klem bente:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails