lørdag 24. august 2013

Hverdagen er tilbake...

Ja, her slår verden inn over oss med full kraft. Hverdagen er tilbake, men tidsklemme og uttallige gjøremål - hektisk, men veldig kjekt.

Litt scrapping blir det også innimellom, selv om det ikke er så mye som en skulle ønske at det ble. I dag oppdaterer jeg med et dåpskort til en liten jente.

Ikke vet jeg hva som har skjedd med bildene her, men bildet av selve kortet får jeg ikke større - beklager dette.


Dette bildet har jeg hentet fra nettet og fargelagt med promarker.
Ellers har jeg brukt ark fra fabscrap og papirdesign, bling fra papirdesign, roser fra WOC, stempel fra kort og godt, kakeserviett fra dovecraft og bokstaver fra adormit. Kantene er svertet med vintage photo.

Helgen har senket seg i heimen, været er ok, så da er det bare å sette igang og få mest mulig ut av fridagene :)  Jeg ønsker deg en fin helg og en ekstra takk til deg som er innom bloggen og legger igjen en kommentar :)                                                                -janne-lise-

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort med fine detaljer! Ha en flott helg! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Nydelig dåpskort.veldig fint motiv og pynt.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails