søndag 25. august 2013

lørdagsscrap :)

Ja, det er deilig å kunne bruke tid på en lørdagskveld til kos og scrapping. En stille lørdag på mitt eget rom gjorde underverker for sjelen og jammen ble det ikke noen kort også :)

 Jeg har laget to nesten like kort. Brukt samme oppsettet og samme papirene, men det ble to kort likevel Papirene er fra papirdesign, Har brukt MS bartepunsh og blomster fra WOC. Ellers har jeg halvperler fra papirdesign og tallene er jeg usikker på produsenten av.
Her har jeg puttet på en charm jeg hadde liggende og har brukt stempel fra kort og godt.

Her skinner solen, det er kanskje slutten på sommeren vi ser her, så da ønsker jeg deg en flott kveld og en god uke.               
                                                                                                klem Janne-Lise

1 kommentar:

  1. Kjempelekkert kort da , likte fargane dine så godt , håpe du skal på treff å att me treffast der klem Marion

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails