torsdag 1. august 2013

kortbok til konfirmant

Det går i konfirmasjonskort for tiden. Her er nok en kortbok :) Når det skal gies penger i konfirmasjonsgave, så var dette et greit kort å gi. Arkene er noe resteark som det ikke stod produsent på. Det bakerste er i gull med hvite prikker, mens det fremste er hvitt med gullprikker på. Har ellers brukt stempel, symaskinen og metallhjørner - de er fra kort og godt. Litt bling og noe bånd og boken såg slik ut. I ryggen har jeg ksrevet navnet til konfirmanten og dato for konfirmasjonen.

Inne i boken har jeg brukt div hjørnestempel og stempler til konfirmant. Blonde og bånd er slikt jeg har hatt liggende og jeg husker ikke hvor jeg har fått tak i de.


Noen tags til å skrive på ligger også i boken :)

Ønsker deg som er innom en fin dag :)

Klem Janne-Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails