fredag 23. desember 2011

Julepose

En liten gavepose til en venninne. Her har jeg brukt et ark med juleevangeliet skrevet på, dies fra Nellie, en bling og et bilde av en engel. Har lagt på litt blonde og svertet kantene med chestnut Roan.




Inspirasjon har jeg funnet hos Anonyme scrappere og det bildet de har lagt ut. Jeg legger det i deres siste utfordring i 2011.
Legger denne også inn i disse utfordringene:
Vintage utfordring - vertinnegave
Heidis hobbystuggu - jul
Scrap à Long - JUL

Ellers så vil dagen gå til de siste forberedelsene ... jeg tror jeg er i rute ... og troen har som kjent hjulpet så mange............. Ha en fin lille julaften - med eller uten kontroll :)



klem Janne - Lise

7 kommentarer:

  1. For en koselig julepose. Den daisen har jeg også, nydelig bruk av den, takk for tipset og god jul!

    SvarSlett
  2. Flott gavepose:) Ønsker deg og dine en riktig god jul:)
    Juleklem Bente:)

    SvarSlett
  3. Så lekker pose, kos med juleevangeliet på da.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.
    God jul.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. lekker pose du har laget,liker fargevalget ditt og bildet du har brukt!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    God jul!! Klem Lise

    SvarSlett
  5. Lekker pose, det er så hyggelig å gi bort slike poser :-)

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  6. Lekker og delikat pose!

    Tusen takk for du deltar i AS:)

    Godt Nytt år:)

    Klem Mette

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails