torsdag 29. desember 2011

Vinflaske-skjulere

Det er ikke alltid at tiden strekker til - ganske ofte faktisk - og tiden før jul er alltid hektisk. I siste liten har jeg dekorert tre vinflaskeskjulere - med juleark som jeg ikke husker produsent på og et stempel fra kortoggodt ( tror jeg at det var) - stempelet er lånt.
En spellbinder som plattform og blonde eller hyssing for å holde den sammen.

Jeg har brukt tags fra MS, men de var ikke kommet på før bildene ble tatt :)

Hiver meg med på følgende utfordringer :
Kort o Mania - utradisjonelle julefarger
Skrappekammeret - i siste liten

I dag har vinden løyet og vi skal kle på oss og komme oss ut i fineværet - klem til deg som er innom :) hilsen Janne-Lise

9 kommentarer:

  1. Disse var lekre, flotte gaver å gi vekk;) Tusen takk for alle flotte kommentarer i bloggen min i 2011, ønsker deg et herlig 2012;) klem

    SvarSlett
  2. Disse var kjjempefine.
    Kjekt å ha slikt liggende og klart til bruk.

    Ønsker deg noen flotte og gode romjulsdager

    SvarSlett
  3. Vilka underbart läckra flaskförpackningar du har gjort! Verkligen jättesnygga!

    SvarSlett
  4. kjempe flott vin skjuler!! Takk for du deltar hos kort o mania! Klem fra Ane:)

    SvarSlett
  5. Kjempestilig, en sånn en vil jeg også prøve meg på. Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  6. Åhh! Dessa flask skjuler är ju såååå himla läckra!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  7. Fine vinskjulere! :) tusen takk for bidraget ditt til Kort 'o' Manias utfordring. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  8. Disse var jo bare så flotte!
    En kjempeflott idè - tror kanskje jeg må prøve meg på noen sånne jeg også. Veldig kjekt å finne hvis man trenger en liten oppmerksomhet sånn i full fart ;)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails