torsdag 1. desember 2011

Kalender 1 og 2

Vi har startet adventstiden og det er tid for kalender og kalendergaver. Her er de to kalenderene jeg har ordnet i år. Min gode venninne Turid får juletrekalenderen, mens Otilia får pakkekalender i år også. Den er fylt med opplevelser og små mer eller mindre (u)nyttige gaver som er morsomt for en 4 åring å få. Turid sin kalender er fylt med diverse scrappeoverraskelser - og mer enn det kan jeg ikke røpe her, siden hun er innom :) Selve kalenderen ble til en sen kveld da jeg lurte på hvordan jeg skulle overlevere denne i år. En gammel hylleplate, litt sølvspray og noen kroker og vips så ble det et juletre :) Treet ble satt på fot og jeg la bomull under treet for å få litt "snøfølelse". Pakkene ble pakket i hvitt, rosa og brunt silkepapir med hyssing i. Denne var skikkelig morsom å lage og veldig kjekk å gi bort. Håper innholdet i kalenderen faller i smak hos Turid :)

Med disse bildene ønsker jeg deg som er innom en fin adventstid :) klem fra Janne-Lise

5 kommentarer:

  1. Oiiiii, disse pakkene ser jammen fristende ut!
    Heldige de som får de!

    SvarSlett
  2. Så stilig:)
    Heldige Turid.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Jepp! Lucky me :) -og flaut *rødme* å gi deg din kalender. Neste år..... -da blir jeg kanskje kreativ jeg også :o)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Turid :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kalender. Alltid spennende å få egne kalendergaver. Har selv kjøpt pakker fra kreativ hobby sitt julekalendersett. Pakkene henger nå fint på julekalenderen min, en nisse som jeg har brodert for et par år siden :)

    SvarSlett
  5. Veldig tøff kalender til Turid, heldige dokker som har innført denne tradisjonen:)
    Ideen til juletre var genial, flott med silkepapir på spennende pakker:)
    Klem

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails