lørdag 31. desember 2011

et kjærlighetskort

Jeg fikk i oppdrag å lage et kort til en mann - nyforelsket som giver er; så måtte det bli hjertetema. Jeg har funnet et ark som går i brunt og blått - arket er gammelt og det stod ikke produsent på. Ellers har jeg brukt NS dies, en charm, et MF hjerte m/glitter og noen stempler. Giver og mottaker ble fornøyd og da er jeg fornøyd :)


Nå går jeg og legger meg - for å være klar til å møte dagen imorra - den store dagen! Heldigvis fikk vi snø her - og det liker jeg med tanke på alle raketter som skal gå av i morgen.


god natt - med eller uten snø - klem Janne-Lise

4 kommentarer:

  1. Enda et nydelig kort, det mønsterarket var lekkert altså;) Godt nyttår til deg, vi satser på et kreativt 2012;) klem

    SvarSlett
  2. Så flott, lekkert og elegant....

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Nydelig, elsker fargevalget og for en søt liten tag :) Godt nytt år, kommer nok innom igjen.

    SvarSlett
  4. Så fint! En herlig harmoni i dette kortet. Likte veldig godt at hjertet kommer igjen på innsiden.

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails