torsdag 4. november 2010

Alltid tro på deg selv.

Jeg liker så godt dette bildet av frk "jegfikserdetmesteheltalene". Her er hun 1.5 år og "greier sjøl". Jeg har litt vansker med å finne en slående tittel, men har stemplet: "alltid tro på deg selv" (stempler fra Hege Al), og kanskje er det det denne LOen skal hete.

Det ligger en journalingtag bak bildet, som sier noe om hvor egenrådig Otilia var i denne alderen :)
Fredagen er ikke langt unna og her på Sunnmøre krysser vi fingre for at regnet skal avta, slik at vi kan få en trivelig helg :)
klem

1 kommentar:

  1. Ny herlig LO fra deg Janne-Lise! Ønsker deg en riktig god helg, med eller uten regndråper ;)
    Tusen takk for at du legger igjen koselige spor etter deg i bloggen min. Det varmer.

    Klem Turid :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails