tirsdag 2. november 2010

Treff produksjon :)

Ja, da er den helgen over. Det er alltid like herlig slitsomt med treff- pakke ned, pakke opp, skravle, le, være kreativ, le, skravle. rydde, produsere, se, shoppe, pakke ned, reise hjem, pakke opp, få på plass, ta bilder, redigere og få i blogg, glede seg til neste treff.......

Jeg starter med å legge ut denne - dette er times-scrappen på lørdagen :) En skisse. Jeg mangler noe journaling, en jeg må vente på at de rette ordene faller på plass - det er så mye jeg vil si til dette bildet - bildet og dagen det er tatt på, betyr noe helt spesielt, så derfor må også journalingen være spesiell :)

Takk for at du er innom og ha en strålende tirsdag :)

3 kommentarer:

  1. For en nydelig LO og jente!! Ikke alltid ordene er så lette å formulere, særlig ikke når man har mye man ville sagt:)

    SvarSlett
  2. Flott LO og en nydelig pyntet jente, skal tro om hun var brudepike eller noe slikt;) Ordene er viktig, de blir liksom stående der;)

    Tusen takk for Award, trodde nesten de var ute av sirkulasjon, har ikke sett de på en stund;) Ha en flott tirsdag videre, klem!

    SvarSlett
  3. åååhh.. sukk.. før ei vakker prinsesse, kor fin ho va =) og loen passa bilde godt, tittelen passa og godt, kjempefin !! =)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails