onsdag 3. november 2010

Enkel skisseLO :)

Enda en LO fra treffet. Denne ble til ved å bruke en enkel skisse :) Det er på en måte " kom i gang"-scrapp. Enkelt oppsett, men til dette bildet var det kanskje nok? Det er bildet jeg vil ha i fokus her - så stolt som snuppa var da vi kom oss opp på fjellet og tok første rasten :)
På vei til Sulanissen (som forøvrig ikkje var hjemme denne dagen) . Jeg innser iallefall at jeg må ty til noen slike "billige løsninger" hvis jeg skal få scrappet alle de bildene jeg så gjerne vil :)

God onsdag til deg som er innom
Klem :)

2 kommentarer:

  1. Hei! kom over bloggen din på en blogghopperunde, her var det utrolig masse flotte kort og LOer å se:) blir nok å ta turen innom flere ganger:) ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    Jeg elsker slike LOer som forteller en historie. :)
    Og for et herlig bilde!! Ikke vanskelig å se at hun er stolt, nei ;)
    God helg!!

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails