fredag 12. november 2010

Farfar må også få pakke :)


Ja, på søndag er det farsdag. Pappa sitt kort og de siste kortene som er bortbestilt; kan jeg av ulike grunner ikke legge ut enda :) Jeg kan derimot legge ut den fyrstikkesken som farfar skal få (den andre er solgt).


I fyrstikkeskene er det fyrstikker - denne er tenkt liggende på peishyllen. I tillegg får han en innepakket stor sjokolade og middag på søndag ( Den siste gaven (middagen), er vel mer svigermor sin gave, men pytt ;) Jeg har skrevet teksten ut fra dataen, og arkene er resteark. Begge eskene har fått "snekkercharms", da begge disse mennene er den "gamle" sorten som fikser det meste selv .)
Riktig god helg til deg - med eller uten svovelstikker :)

3 kommentarer:

  1. Hei - og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Setter stor pris på det:)
    Du har masse lekkert i bloggen din - takk for titten :)

    SvarSlett
  2. Nydelig tag du har laget!

    Grand Calibur er en "utvidet" cuttlebug. Tror den tar alle diesene som finnes. Den tar også de nye grand-diesene. Enkel å bruke, jeg er kjempefornøyd :)

    SvarSlett
  3. Lekre fyrstikkesker med pynt som passet godt til "far" og lurt å bruke snekkercharms :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails