fredag 26. november 2010

Tid for julekort

Da har snuppa vært modell - like morsomt hver gang - ender gjerne i en svettende og småirritert mor, men lykken er at dette ikke vises på bildene. Tror jeg knipset bortimot 150 bilder - og det gjør jo til at det ikke er så enkelt å velge. jeg har dog et par favoritter, og mens jeg prøver å feiler i oppsett av årets julekort; så legger jeg ut bilde av engelen vår :)







Så mens jeg forsøker å lage til adventsstaken, så ønsker jeg dere en velsignet fin helg. Med eller uten minusgrader - vi har 9 blå i kveld og det er kaldt nok det :)
klem og en ekstra takk til deg som tar deg tid til å legge igjen kommentarer her inne hos meg :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig jente du har:) Lykke til med valg av motiv og en riktig god helg til deg;)) Klem

    SvarSlett

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails