tirsdag 2. november 2010

Tusen takk - en award :)

Tusen takk til alle som er innom bloggen min og legger igjen kommentarer. Jeg setter veldig stor pris på hver og en. I dag har jeg fått denne søte awarden fra Turid. Å gå innom hennes blogg er veldig inspirerende - Tusen takk Turid.


Så følges det noen kriterier for denne awarden :) Jeg skal si tre ting jeg liker å gjøre :

1. scrappe - og helst da i selskap med gode scrappevenninner.

2. Ta vare på og gjøre noe for de jeg er glad i :)

3. Gå turer i skog og mark og se naturen fra dens beste side :)

Det vanskeligste med denne awarden er nok det siste kriteriet, nemlig å velge ut 5 stk som fortjener den. Det er jo et hav av fantastiske blogger der ute, så mine valg faller på noen av de bloggene jeg oftest er innom for å hente inspirasjon. Alle burde fått denne, men her er en liste :) Turid har jeg jo fått den av, så av den grunn sender jeg den ikke tilbake dit :)

Her er de jeg sender awarden til :

I løpet av dagen vil det komme litt bilder fra helgens treff - jeg må bare få tatt ordentlige bilder av det jeg har laget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer.


Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar i bloggen min :) Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails